Ihanan lokoisa päivä takana.Mies anto mun nukkua pitkään.Luxusta.Olo  oli mitä mainioin ja isukki oli pärjännyt tyttöjen kanssa hyvin vaikka äiti olikin hunningolla.Teki hyvää olla aikuisten juhlissa ja puhua aikuisten juttuja...terapeuttista.

Tänään sain illalla eilen aloittamani ekaluokkalaisen pipon valmiiksi ja aloittelin jo apu pupua,josko sen saisi huomenissa neulottua loppuun.Mä vaan ihmettelen miksi se ohje on niin hankala.Tai ei se silleen ole hankala...vaan kun mä inhoon töiden päättelyä ja yhdistämistä.Miksen mä vois neuloa tuota sukkapuikoilla ...paidan kohdan vaan muistaisin kutoa 1o krs ja 1n krs vuorotellen....joo,mä taidan olla laiska ja mennä mistä aita on matalin...kunhan muistaisin pupun kainaloiden kohdalla jättää käsille aukot.

No,nyt täytyy kyllä mennä jo nukkumaan,jotta herään aamulla virkeenä...ennen nukkumaan menoa täytyy kyllä muistaa kellot kääntää oikeeseen aikaan,muistakaapa muutkin...se on talvi kohta