kiitokset suuret kaikille jotka jaksatte kommentoida.Jos en ole sitä vielä sanonut.Mutta halituksia jokaiselle,ihan tälläisellä yhdellä lauseella kaikille.

joulu lähestyy ihan vääjäämättä.Käyn aina silloin tällöin vakoilemassa muiden päikyissä,montako yötä on oikein jäljellä...jotenkin toi joulu tuntuu olevan niin kaukana,varsinkin kun lumet suli melkein kokonaan viikonlopun aikana pihasta pois ja sain tänään oikein haravoida lehtiä.Siis hei oikeesti,nyt on jo menty yli marraskuun puolivälin ja mä haravoin???

Joulu oli aamulla heti mielessä,tai oikeestaan noi mun lahjasuunnitelmat.Alkavat tuntua aikasta realistisilta.Tässä olis taas yksi valmis lahjus

268389.jpg

Mä näytän toi päälläni kohden pullukalle...joten ehkä mä harkitsen jonkin näköstä ruokavalion kevennystä...sitten ehkä joulun jälkeen = ) Väri näyttää tossa kuvassa vieläkin turhan kirkkaan punaselle,vaikka se on Teddyn sellanen kuparin oranssi...tai sellanen...aargh,vaikee selittää,mut olette varmaan nähneet tota väriä lankahyllyssä kaupassa.

Sain valmiiksi sitten toiset tumputkin

268388.jpg

Näistä tuli söpöt.Saapi nähdä mihin pakettiin nää menee.Jos olis isommat,pitäisin itselläni = )

Vielä olis siis suunnitteilla kahdet villasukat,jotka uupuu mun lahjus suunnitelma listalta...eli ei paljon mitään.