Ihana aamun hiljainen hetki.Lapset nukkuu vielä ja mä saan juoda kupin kahvia ihan rauhassa.

Famu:mä aikanaan tilasin crosstitcher-lehteä,josta nämä tän hetkiset ja viime aikoina valmistuneiden mallit ovat kotoisin.Ja olen välillä ostanut ihan käsityöliikkeestäkin,joitakin tauluja,sekä tietty tilannut käsityökori-liikkeestä.Olenpa mä ahkerimpana pistely aikana kuulunut käsityö margareetankin kuukausi klubiin,jossa tuli kai joka toinen kuukausi ristipistotyö kotiin,mutta nyt mä olen perunut nuo kaikki ylimääräiset jutut.

Ristipisto lankoja mulla on kamalasti...johtuen siitä,et meitin kylän vanhin käsityöliike aikoinaan lopetti ja siellä maksoi sillon tokka 50penniä...ja naapurikunnan liikkeestä poistettiin kiinalaiset langat kokonaan myynnistä...hintaan 10 senttiä.Minä tietty hamstrasin urakalla nuita lankoja.Kyllä noi DMC:n langat on tietysti parhaita,mutta ne on niin turkasen kalliita.Esim.jos ostat keskikokoiseen tauluun langat,ehkä noin 30 eri sävyä...niin siinähän meni jo 30 euroa.Eli hinnan takia käytän muita lankamerkkejä.

Sinuhe:ei muuta ku pistelemään = )