Sainpahan aikaiseksi.Ensin mä en tee mitään ja kohta jo teen yhtä sun toista.

Mistä sitä aloittaisi.No,esim.siitä et mä varasin tänään kirppari pöydän ja aloitin kevät kaappien siivouksen.Lahjoitin ison kasan jo etiäpäin vaatteita,koska mä en niitä tai sitä määrää saa myytyä kahdessa viikossa.Joku raja pitää olla.Ja mä haluan noi kymmenet nyssäkät ja vaate pussit pois varastosta ja sieltä sun täältä kaapeista.Olihan urakkaa,kirjoitin iltapäivän aikana 200 lappua.Mutta nyt se on tehty.Ihanaa.Vintti komero sai uuden järjestyksen ja nyt siellä mahtuu taas kulkemaan.Pitääkin kaikki säästää.

424246.jpg

Teddy ja Jenga tumput jo olleet kovassa käytössä.Näyttävät kuvakulmasta johtuen himpun töpöille,mutta ovat ihan normi luokkaa.

424252.jpg

Tässä meitin nuorimmaisen uusi kevät fleece puku.Kaavat nappasin vanhasta käsityölehdestä ja nyt tuo olis nappeja/viimeistelyä vaille valmis.Meitin pätkälle on hihat ja puntit ihan liian pitkät,mutta taidan laittaa vaan resoorit,jotta menee sitten ehkä vielä alkusyksystäkin päällä.Mun mielestä on aivan suussa sulavan värinen.

424253.jpg

Tästä tulee äidin uusi kesäkassi.

424251.jpg

Tässä taas meidän perheen uudet tulokkaat,650g hahtuvaa,josta pitäisi valmistua kiireen kaupalla kissapipoja...ja sitten taas tollanen palma verkkoponcho välipala työnä.Lisäksi tuolla vessassa on kuivumassa yksi kissapipo,minkä tein landista.Siitä piti tulla taaperolle pipo,mutta tuo huopui vain juuri sen verran että se meneekin esikoiselle.Mä vaan testasin tota landia.Siinä on akryyliakin,joten ihmeen hyvä tulos tuli kuitenkin,kun posautin sen +95 asteeseen,johan huopu,alpakka sekoite = )

Ja tältä mun omassa nurkkauksessa näyttää nyt nurkkien siivoomisen ja kaikkien käsitöiden jäljiltä.

424254.jpg

Ei ole vaikea arvat mistä huomenna siivouksen aloitan....