Mulle tuli tänään novitan paketti...tilasin sen siis muutama päivä takaperoin,ja jo nyt se saapui postiin.Samalla postissa käydessä postitin paketit voittajille.

kuvia en tajunnut paketeista ottaa,mutta ehkäpä onnelliset voittajat ne sitten julkaisevat omissa blogeissaan.En viitsi vielä edes paljastaa mitä puketit sisältää,sillä eihän se silloin olisi yllätys.

No,mutta omaan pakettiin..sieltä löytyivät nämä

587931.jpg

sekä 800g tumman harmaata 7veikkaa.Siitä ajattelin neuloa,isännälle synttäri lahjaksi vetoketju villiksen...tai jotain.Eihän isännän synttärit ole kuin vasta syyskuussa,mutta jos mä haluan senkin olevan ylläri,on sitä tehtävä silloin kun muut nukkuu tahi on poissa...

Tennesseet menee kesäpipoiksi ja virkkauslangat mä sitten joku kerta,inspiksen iskiessä väkrään johonkin malliin.

Ja tässä on alku niistä edellisistä langoista..ja siis tosi takkuilevaa tuo on..mutta kyllä valmista tulee.Mä tuossa laskeskelin et 17 lahjusta täytyy valmistaa jouluksi,kummeille ja lähipiirille...ja tuohon ei ole omaa poppoota vielä edes laskettu,jotta saapi puikot sauhuta

587933.jpg

Tuo on livenä paljon vaaleempi ja vähemmän silmiinpistävän värinen..mua ainakin miellyttää toi väri kovastikin

 

Seija P:mukavaa viikkoa sinnekin ja Kukka:niin,onhan ne puutarhahommatkin käsitöitä...niissä vaan likaantuu kädet = )