no,heikkoa,heikkoa heikkoa.........

653299.jpg

Täällä ollaan tupakkalakossa,apuna champix-lääkitys joka tehoaa aikasta hyvin,mut vaikka se tehoaa,eikä ole hirveitä nikotiinin tuskia,mulla on ikävä mun 19-vuotta kaverina kulkenutta tapaa.

653300.jpg

Onneksi me tehdään tää isännän kanssa yhdessä,jotta eiköhän me onnistuta.Ekat kaksi päivää oli kamalat ja nyt kävin lukemassa lisää tupakista,apteekin sivuilta:

Muista seuraavat 3-säännöt

  • Nikotiinihimo menee ohi kolmessa minuutissa - odota ennenkuin sytytät
  • Kolmas päivä on pahin-järjestä päiväksi paljon ja mukavaa tekemistä
  • Tapaorjuus nujertuu kolmessa viikossa - vapaus on jo lähellä!
  • Riippuvuudesta pääsee eroon kolmessa kuukaudessa - olet vapaa!

 

Kiva kuulla,et tänään kärvistellään kaikkein koviten...aaargh,mä en pysty keskittymään mihinkään.Tekemistä olis vaikka millämitoin,mut tuo keskittymispuoli on täysin hukassa,ajatus ei kulje,eikä vissiin mikään muukaan.Mä olen ollut niin superin riippuvainen mun syöpäpötkylöistä, et ihan hävettää myöntää....

Kuiteskin täällä ollaan,vaikkei mitään varmaan hetkeen täällä valmistukaan,syy on kuitenkin oikein hyvä,eikö?