Mä olen jotenkin ihan umpisolmussa.Mikään ei edelleenkään oikein etene.Kuvia piti ottaa,mut kamera ei jaksa muuta kuin v...tuilla oikeesti.Kuvista tulee ihan hämärän vaaleenpunaisia ja raidallisia.En ymmärrä,en.On tainnut kamera olla liian monta kertaa taaperon käsissä.Tuo tyttö sitten aina jaksaa väijyä kännyköitä ja kameraa = )

Isännän neulepaitaa olen saanut jonkun verran neulottua.Mun on pakko saada se tehtyä alta pois ennen muita töitä...se suorastaan huutaa mua neulomaan.Yritin alotella sitä kummipojan paitaa,muttei siitäkään mitään tullut.Ihan ohjeen mukaan pistelin jo alkuun puikot viuhumaan,mutta kuinkas ollakaan siitä alko tulemaan ihan liian suuri,ja mulla oli sentään ohuemmat puikot kuin ohjeissa...täytyy neuloa mallilappu.Mä en ole ikinä ennen joutunut sellasta tekemään,vaan mun käsiala on kohtuullisen optimaalia nuihin ohjeisiin verrattuna.Aina on osunut kohdalleen ja tullut ihan mittojen mukasia...vaan nyt ei.Meni siis purkuun paidan alku.

Kävin toissa päivänä prismassa ostoksilla ja siellähän oli lankoja alennuksessa.Niistä piti kuvakin ottaa,mutten niitä nyt sitten saakaan.Ostin palmaa,ruskeeta,vihreetä ja vaaleenpunasta.Ja pari vaaleenpunasta nallea,sekä tangofani muutaman kerän..ihan vaan talteen.

Ja kuva piti myös ottaa mun kitten mohaireista.Ostin eka lankakaupan alekorista poisto värinä ollutta vihreetä...esikoiselle fifiä varten.Ja sitten innostuin ostamaan sellasta kirpakan vihreetäkin kolme kerää...ja niille mulla on jo suunnitelma,mutten voi sitä vielä kyllä paljastaa.

Tässä taas kuulumisia pitkästä aikaa...lähden nyt netti kauppaan etsimään uutta kameraa...