Mä olen totaalisen väsynyt käsitöihin,mutten silti väsynyt käsillä tekemiseen.Niinpä olen kaivanut kaapeista palapelini ulos ja tehnyt niitä.Muutaman uudenkin olen ostanut ja nekin jo tehnyt.

Palapeleihin pätee samat jutut kuin käsitöihinkin,niihin jää koukkuun.

Mulla on ollut vissiin kolmisen vuotta heräteostoksena hommattu 3000 palanen kukkapläjäys-peli,muttei mulla ole ollut mitään paikkaa missä sitä tekisi.Mitat kun ovat hulppeat 115cm x 82cm.Eilen sitten ostin vihdoin ja viimein itselleni rullattavan palapelimaton vai miksi tuota nyt kutsuisi.Aika näppärän oloinen systeemi.

Silti,olisin ehkä jättänyt ostamatta tuon jos olisin tiennyt että saan palan huopamaista kangasta ja puhallettavan pötkylän...olisin ehkäpä päässyt halvemmalla kun olisin ostanut sellasen uimapötkylän ja kangasta kaupasta...mutta tietämättömyydestä saapi kukkaro kärsiä kovasti.

Nyt siis pelien kimppuun ja ehkäpä se käsityö kimmarikin sieltä sitten taas hiipii jossakin vaiheessa takaisin.