Plääh...

Kännykän näyttö otti ja hajosi,kun oli mun takataskussa...ja sit mä pikkusen nojasin ja kuulu ruts,kantapää osu näyttöön ja se siitä.Numerot puhelimessa,enkä nää näytöstä pienintäkään värähdystä,niin et saisin vaihdettua numerot kortille.Tioivottavasti huollossa saavat ne talteen,tai sit mä olen pulassa.No,harmittaa tietty vietävästi,sillä puhelin on uusi.Puhelimen hajotessa olin vielä täysin vesiselvä,pikkuhapreessa toi olis ehkä helpo,mpi ymmärtää,mut juu,lastensisäleikkipuistossa oltiin omien lasten ja kummipojan kanssa...No,mä nieleskelen tätä kallista reissua jonkin aikaa,ja sit se helpottaa.Hirvittää vaan paljonko huolto tulee maksamaan ja näytönvaihto?

Myyjäiset meni hyvin.Yhdet tumput tuli takaisin kotiin ja ne lähtikin het 9-veen tumppukoriin.Rahaa saatiin kerättyä luokalle mukavasti.pääsevät lapset johonkin kivaan reissuun ehkä keväällä.

 

Ja sitten,mä taisin saada perjantaina nyt ensimmäisen jouluvaihtopaketin,elikkäs Joulumuorin lahjanvaihdon paketin.Ihanasti joulupaperiin kääritty yllätys,kera kortin...nyt kyl vaaditaan älyttömästi malttia,niin etten mene kurkkaamaan sinne ennen joulua.Kiitoksia parille...Onneksi jouluun on enään 25 yötä =)