Eli aikaansaava olen ollut.

Perjantaina ostin prismasta tähden,sellaisen ilmeisesti juurista tehdyn...

2068523.jpg

Meinasin laittaa sen ensin ulko oveen roikkumaan ihan nuin naturel,mutta sitten tuntuikin siltä että siitä puuttui jotain...kaivelin helmilaatikoita ja tähdestä tulikin ihan jouluinen ja juhlava

2068524.jpg

Tuolla se nyt ottaa vastaan vieraita terassilla.

Perjantai yönä mulla oli tylsää ja ainoastaan mustaa lankaa oli korissa.

En viitsinyt lähteä makkariin lankakaappia penkomaan,että isäntä sai nukkua rauhassa.Tein sitten kaverin tulevalle chihunpennulle puvun,tämäkin saattaa olla vielä iso.Jossakin vaiheessa kuitenkin sopiva.Mallin tempasin päästä ja mitoista ei ole hajuakaan.Mallina 3-veen snautseri = )

2068525.jpg

Perjantaina valmistui myöskin kalenteriin viimeiset osat...ja lauantaina se saatiinkin jo seinälle.Kyllä kelpaa katsella.Mä olen aikasta ilonen,että tuo onnistu noinkin hyvin.

Pikkusen vanhakangas kanttaa erireunaan,mutta ei haittaa,se on silti täydellinen ja ajaa asiansa

2068526.jpg

Ja tänäänkin olen jo saanut aikaan yhdet palmikko villasukat. Pinkistä 7 veikasta,tässä kuva

2068534.jpg

Nämä menee odottamaan joulua...päätyvät pakettiin ja jonkun ystävän jalkaan...enpäs kuitenkaan kerro,kun täällä nää mun lahjan saajat kuitenkin bogoilee silloin tällöin = )

Mutta nyt uuden projektin kimppuun...vielä täytyy 9-veen myyjäisiin saada jotain aikaiseksi,varmaankin lapasia...nyt lanka kätköjä penkomaan.