Mä en taas tiedä mikä ihme huvittaisi.
Sain eilen kuitenkin siivottua lankakaappini,ja sama täytyisi tehdä vielä yläkerran käsityötarvikkeille,kankaille ja muille kaikenmaailman pikku tarvikkeille,joita saattaa vielä joskus tarvita.
Minisukkia sain viikonlopun aikana tehtyä 3 kappaletta,eli juuri sen verran kuin on tilattu.menevät ilmeisesti ystävänpäivä yllätyksiksi.Ne pitäisi vielä kuvata ja lähettää tilaajalle kuva,jotta tietää kelpaako valitut värit.
Jotenkin mä olen vaan ihan puhki.Mikään ei huvita,eikä ideoita irtoo.Kummallista vaikka oli juuri viimeyönäkin täysikuu,joka mulla on yleensä juuri luovinta aikaa...no,parempia ja reippaampia aikoja odotellessa.

------------------------------------------------------------------------------------------

Sain kuin sainkin aikaiseksi sukat itselleni.Mulla on oikeesti vaan yhdet villasukat itselläni.on niin paljon helpompaa vaantehdä muille kuin itselle...