Ajattelin tässä yön pimetessä aloitella minäkin omaa blogia.

Lapset ja mies nukkuu,kun äiti viettää vapaa-aikaansa.Yöt on mun ikiomiani,ja aamuisin kyllä sitten harmittaa kun pitää herätä.

Lapsia meillä on neljä, ja kaikki tyttöjä.Iältään neitokaiset ovat 11-v,7-v, 1v3kk ja nuorin 2kk.Mulla on siis niin sanoakseni kädet täynnä.Silti mä yritän aina jossakin välissä pihistää aikaa omille käsitöille,sillä muuten mä tulisin hulluksi.

Käsityöt toimii terapiana,ainaiselle arkiselle ruuanlaitolle,pyykin pesulle,vaipan vaihdolle ja kiukutteleville lapsille.

Teen kaikkea laidasta laitaan.Oikeestaan virkkaus ja pitsinnypläys ei luonnistu.

Kolmisen vuotta ahersin hullunlailla ristipistojen parissa,mutta nyt on taas neulominen  etusijalla.Pari neulepaitaa sain aikaiseksi muutaman viikon aikana...ja sukkia,niitä on joka paikka täynnä.Täytyy varmaan alkaa niitä lahjoittelemaan jonnekin.Tai sitten tunkea joululahjoiksi.

214797.jpg

Tässä kuvassa olevat on kaikki kudottu Novitan Nalle-langalla ja mä olen erityisen mieltynyt tuohon Nalle colori väritykseen...Ai mistäkö sen huomaa.No,katsoppa seuraava kuva.

214798.jpg

Onneksi miellyttävät myös lasten silmää.