Tajusin eilen,etten mä ole tehnyt ainuitakaan villasukkia vielä itselleni ja talvi on jo melkein puolivälissä.Ehkäpä en olis vieläkään tajunnut,mutta kun alko varpaita paleltamaan,siitä siis muistin.Uhkasin aloittaa mielessäni heti tänään,toisen pääkallopipon valmistuttua,mutta toisin kävi.

Mullahan välähti toisen kerran jo saman vuorokauden aikana et meitin lähipiiriin syntyy helmikuussa vauveli ja sille olis ihana ehtiä tehdä vaikka myssy,sukat ja lapaset-setti...joten se ensin.Sitten huhtikuussa syntyy mun veljelle vauveli,ja veli ja veljen vaimoke pyysivät mua kummiksi....pitäis siis tulevalle kummitytölle tehdä jotain extra kivaa...mä siis olen satavarma että tyttö tulee....me kun ei broidin kanssa poikia aikaiseksi saada...mun serkut sitä vastoin ei saa tyttöjä aikaiseksi = ) Ei se niin et tärkeetä mitä laatua tulee,onnellinen olen näistä neljästä tytöstä.Saanpahan ostella rimpsumekkoja ja maalailla vaaleanpunaisia seiniä...voin kuvitella olevani vähintään rimpsessa itsekkin. = ) Mä en edes raasu tietäis miten pojan pampula pesu hoidetaan,joten hyvä näin.

Nyt lehtien kimppuun josko sitä keksis jotain speciaalia...kudon itselleni sukat vissiin sitten ensi kesänä.

Hei ja laitelkaa lisää kuva toiveita