En voinut vstustaa kiusausta ja neuloa meitin pienimmäiselle,tollasta skeittipoikien pipoa,vaikka tyttö onkin...Eikö sovikin hienosti toi nenukan alla oleva reipas vihertävä kerros tohon pipon luukkiin... = ) äidin oma nuhanenu.Mä meinaan tehdä tuohon vielä sellaset palmikot sivuille ja jos jaksais kirjailla valkosella teddyllä tuohon vaik yhden isomman linnunsilmäpisto kukan..katsotaan mitä jaksan...Se on muuten tuolta niskasta aivan ihanan pitkä,ei palellu niin herästi.Mun mielestä todella hyvä malli,ja taidanpa joskus tehdä meitin taperollekin samanmoisen

362298.jpg

Ja tässä nyt sitten jos julkaisisi,kaveripiiriin tulevan uuden vauvan lahjuksen,jonka ajattelin viedä sitten sairaalaan.Toivottavasti kukaan tuttu ei täällä tajua käydä...ja jos tajuaa niin nokat kiinni.Salaisuutta/yllätystä ei saa pilata.Kiitos = )

362300.jpg

Tuo pipo oli siis jo nuissa aiemmissa kuvissa...mutta nyt mä siis sain siihen ton hianon trendimerkin kiinnitettyä ja kuvattua.Sukat ja pipo oli mulla jo valmiina,kun sitten silmät osu samaa väriä olevaan pukuun..pakko oli se ostaa lisäksi.

Ja jos väriä ihmettelette,niin mä olen satavarma et poika tulee,ja alkaa itse äitikin jo siihen uskomaan.8.2 lahjuksen saaja sitten saapuukin,keisarillisella tyylillä.Pulassa ollaan jos onkin tyttö,vien sitten vaan vaikka suklaatia ja kukkia...no tietty suklaata täytyy aina olla kun menee uutta tulokasta katsomaan.Äidit tarvitsee synnytyksen jälkeen energiaa,ja äitihän siinä suurimman homman joutuu kestämään.