Kävin tuossa viime viikolla täällä esittämässä Kikille toiveen....ja mun toiveeni toteutui.Sain uuden aivan ihanan pohjan,vihreetä ja pinkkiä.Tätä en vaihda pois kyllä vähään aikaan,on se niin ihana.

Tänään en ole saanut aikaiseksi yhtikäs mitään,tai olenpa,sain viimeisetkin käsityö tarvikkeet siirrettyä paikoilleen,lehdet järjestelin viimesen päälle numero järkkään ja perkasin vanhoja kaavoja pois,joilla ei tule olemaan enään meillä käyttöä...elikkäs vauvan vaatteet 50-68cm,on menneen talven lumia.Ja jos josku teen jotain pienille lahjaksi piirrän sitten siihen kaavat erikseen.

Sit mä kävin ristipistotarvikkeiden kimppuun...siinähän lankoja järkätessä iski mieletön into tehdä ristipistelyä pitkästä aikaa...ja valitsin sitten malliksi Niksun ja Niksun auton,kummipojalle lahjaksi.Jos tuon ehtis tehdä ennen synttäreitä.Ainoo auto malli minkä löysin mun lehdistä.Tajusin tossa lehtiä lärätessä,et pojille on hirveen vähän mitään pistelyitä.Tai onhan noita vanhoja autoja jne.mut ne on sitten vaan valmispaketeissa,enkä mä nyt ehdi sellasta tähän hätään tilata,saati tehdä.Joten ompelu kone seisköön parkissa hetken,puikot on kans yläkerrassa odottelemassa syksyä ja mä menen nyt löhöömään ja pistelemään.