olisi jo kummitytölle 60cm villatakki punaisesta nalle-colorista.Housut ja pipo on aluillaan.Lisäilen kuvia,kun on koko setti tehty.Takista tuli ainakin hieno,kehtaa siis antaa lahjaksi.

Tuo vauvelin äiti pyysi mua tekemään neuletakin,kun olin joskus 6 vuotta sitten tehnyt heitin esikoiselle olkain villapöksyt.Toivoi josko saisi noille housuille kaverin.Toi oikein näytille pöksyt,kun en muistanut millaiset olen tehnyt.

No,lankana olen vissiin käyttänyt vihreää seiskaveikkaa.Yllättävän vähän olivat nukkaantuneet.Käyttökelpoisetkin vielä.Mutta enhän mä löydä enään mistään tuon väristä lankaa,jotta pystyisin tekemään takin tuohon.Niin sitten teen koko setin,sävy sävyyn ihan alusta kokonaan.Ei noita vauvelin vaatteita kauaa neulo.

Tänään saattaa jo tareta ulkonakin neulomaan...eilen ei pystynyt,sillä tuuli oli ihan kamala.Nyt aurinko paistaa ihanasta ja tuuli on mennyt menojaan.Mukavaa päivää kaikille