Ostin jouluksi Novitan Kuura lankaa,mutta en siten ehtinytkään tehdä suunnittelemiani pipoja.

Nyt alkoi sitten lasten vanhat pipot näyttämään nuhruisilta,joten oli aika tehdä uudet.Kakkosluokkalainen sai vaaleanpunaisesta kuurasta,3o,3n pipon.Sitä en ole ehtinyt vielä edes kuvata kun tuntuu olevan pipo koko ajan liikkeessä = )

Ruskeasta kuurasta sai mun esikoinen myös 3o,3n pipon,johon tää esikoinen halusi korvat???!!!Mä olin ihan et häh??? Sain kuulla olevani vanha,enkä kuulemma ymmärrä mitään,ne korvat on sitä Mangaa...heh,okei,jos 32-vuotias on vanha niin mitä mahtaa olla 60-vee = ) Kyllä meidän aikana oli vaan punkkareita...nykyään on gootteja ja mangoja...mitäköhän mahtaa sitten olla kun nää mun nappulat saavat omaa jälkikasvuaan =) Mahtaako nekin saada kuulla olevansa tyhmiä.

No,joka tapauksessa korva pipo saatiin valmiiksi

1235523.jpg

Siinä teillekin nyt annos nyky mangan pukeutumista,korvat pitää olla,miau,sanon mä.

Ja kun alkuun päästiin,keksi meitin taapero 2,5veekin,et hänkin haluu pipon,eka se halus kans kissan korvat,sit hauvan ja lopuks pupun.Nyt tänään kun pipo oli viittä vaille valmis,utelin taas että mitkä korvat neidille laitetaan...nyt tuli kaikki korvat erijärjestyksessä ja moneen kertaan.Tein sitten pupun korvat,kyllä ne onneksi kelpaa vielä nuin pienelle...onneks meitin 1,5-vee ei osaa vielä vaatia..ainakaan sanallisesti.Saattaahan toi pölliä siskonsa pipon ja asetella päähänsä,mikä johtaa taas siihen et meil on täällä kamala metakka huomenna päällä.Noh,ei surra sitä vaan olkaa vaik myötätuntosia mun ekalle/vastahakoselle mallille

1235503.jpg

1235504.jpg

Tää kakkos malli ei yrittänyt karata.Korvat ei vaan näy tuossa oikein kunnolla,mut vakuutan et ihan hienot ne on.

Toiste en osta kuuraa,on niin lerppua neuloa,että...tai ostan jos tytöt haluaa siitä vaik tumput ja se on tarjouksessa,en muuten.

Eilen ilmottivat lankaliikeestä et mun tilaamani langat on tulleet,siis lasten ponchoihin...lähden niitä kyllä het aamusta hakemaan.

Olikohan muuta? No,juu,sain ommeltua uudet olkkarin verhot,ihan vaan kahteen ikkunaan kapat ja tietty sävysävyyn 4kpl sohvatyynyn päällisiä.Kyllä taas mieli lepää kun on sisustuksessa sinistä ja lilaa.Ne tuntuu olevan mulle parhaat ja rauhottavimmat sävyt.