Eilen oli postiljooni kantanut postilaatikon täyteen puketteja.2 laatikkoa oli  häävalokuvia ja 1 paketti snyyltä.

Kaikkea ihanaa olikin Sny taas keksinyt pakettiin.Muistikirja,suklaata,kuvastoja,joo,ne on mun heikkous.Rakastan kaikkia käsityö aiheisia kuvastoja.Mulla on monen vuoden margareetankin kuvastot tallessa ja aina mä odotan sitä yhtä paljon tulevaksi.Toi Vervaco olikin ihan uusi juttu mulle.Sit mä sain hienon itse tehdyn kortin ja kaiken kyllä kruunasi enkeli ristipistotyö,Aivan Ihana.Sormia syyhyttää jo päästä sitä tekemään.

 

1350417.jpg

Ja nyt sitten susia olenkin pistellyt super ahkerasti.Alkaa loppusuora häämöttämään.

1350420.jpg

eli taivasta täytys vähän vielä jaksaa pistellä ja sudet on pistelty tohon silmien alle.Arvatkaa kuka taitaa istua tänään sohvan nurkassa ja heilutella neulaa,jotta tuo saadaan valmiiksilopultakin.

Meinasin sen antaa ensi vuonna 40-v lahjaksi mutta isäntä sanoi eilen tiukan ein...se jää meille asumaan,ei kuulemma saa lähteä mihinkään.Sopii mulle hienosti.

Mutta pistelemään,jotta pääsen enkulin kimppuun