Eilen illalla oltiin menossa lasten kanssa sisälle,kun katsoin terassin lattialle.Siellä oli pakettikortti....ensin ajattelin sen olevan joku mun taskusta pudonnut tosite siitä kun olen nyt huuto netissä myynyt lastenvaatteita.Onneksi otin sen lähempään tarkasteluun.Se kortti on mun oma paketti...lähettäjänä mun oma SNY = )

En tiedä milloin se on siihen postin mukana leijaillut...kun meitin tuo 9-v posteja laatikolta nykyään kantaa.On tainnut käydä vahinko ja posti karannut tuulen mukana.Onneksi ei mihinkään pihamaalle kastumaan.

Tänään sitten kiireesti postiin ja hakemaan mun pukettia.

Loppu päivä taitaakin mennä ulkoillessa ja pihavarastoa siivotessa.Kummasti sitä roinaa kertyy talven aikana nurkkiin.

Ja mulla olis myös tarkoituksena laittaa tomaatit ja kurkut esikasvatukseen..tänään