Sain snyltäni ihanan paketin viime viikolla ja vasta nyt olevinaan ehdin sitten siitä tänne kertomaan.

Tapani mukaan,lupaan kuvata tuon ihanuuden myöhemmin.

Paketista löytyi ihanan,upean oranssi Ratian kylpypyyhe,se on juuri minun värinen,eikä muilla olekaan sitä lupa käyttää.Juu,se on äidin.= )

Marianne namit on syöty... ja ihanan lila virkkuulanka nököttää tuossa ja mulla on sen pään menoksi jo suunnitelmia.Siitä tulisiihastuttava liina meitin olohuoneen pöydälle.

Kortissa ei Sny vielä paljastanut henkilöllisyyttään,mutta mulla on pikku aavistus...yritän huomenna käydä muutamassa blogissa,missä muistelisin että snyyni voisi majailla.= )'Kiitos tätä kautta Snylle...on ollut ihanan jännää avata toinen toistaan upeampia paketteja = )

Muoks.Tässä kuva SNY paketista,ja Kiitos Pirjo kovasti = )

1558676.jpg

Nyt mä voin kertoa mihin mun aika menee...vielä ainakain muutaman viikon.On sivut ihan alkutekijöissään,mutta jostainhan se on alotettava.Ja hidastahan tää homma on lasten kanssa.

Käykää kurkkaamassa ja antakaa risuja ja kehitys ideoita...

Wilmatar