Pitää näppinsä erossa näitä...lasken jo päiviä jouluun,maltti ei meinaa riittää,mä olen pahempi ku meitin kakarat = ) Nää mä sain jouluvaihdoissa.Kiitokset.

2149589.jpg

Tässä olis kuvaa huopastumpuista,jotka valmistuivat jo aikapäiviä sitten.Nyt ne on jo pääteltykin,mutta harjaus uupuu.Molempiin tumppuihin meni melkein kaksi kerää huopasta.

2149590.jpg

2149591.jpg

Ja tässä olis uusin valmistunut tekele,lippapipo valkoisesta isoveikasta.Veikkaa meni vajaa 100g.Tää oli nopee tehdä, ja kivakin siitä tuli.Isäntä vaan totes,ettei kulje mun kanssa jos mulla on toi päässä.No,saanpahan kävellä ihan rauhassa(se ei ymmärrä muusta ku et pipon pitää olla musta ja tiukka...minä taas tän mallisen pään omaava ihminen en voi sellasta edes harkita päähäni,näytän kirjaimellisesti ihan munapäälle,joten normipipot ei asetu mun nuppiini ikuna,ennemmin kuljen paljainpäin.

2149593.jpg