Aloitin huivn teon.Sain valmiiksi hetkessä vihjeet 1 ja 2, kunnes sitten tajusin,ettei mun lanka riitä millään...nyt tänään aion kävellä lankakauppaan ja ostaa lisää lankaa...näiden alla olevien lisäksi.Mä olen ihan kamalaTukittu Mua ei sais päästää mihinkään

Tiistaina olin sellasessa kuvauksessa,julkaisupaikkaa en täällä kerro,mutta,sen  verran voin valottaa,että mut pyydettiin "julkisuuteen" erään saavutukseni takia.

aamusta menin Helsinkiin yhdeksäksi,jolloin mut meikattiin ja laitettiin hiukset super ihanasta.Sit valokuvaajan komenneltavaksi,oli aika mahtava kokemus kaikenkaikkiaan.En olis uskonut,että meikäläinen,joka tykkää olla esillä,niin panikoi kuvattaessa.On kuulkaa vaikee seistä jossakin poseeraus-asennossa ja sit vielä hymyillä.

Onnekseni en ole nähnyt vielä kuvia...enkä ehkä tahdo nähdäkäänSilmänisku

 

No,kuvaussessio kun oli ohi,mut vietiin syömään ja sitten haastateltiin siinä ruokalautasten tyhjetessä....

Mennessä jo bongasin FiinaNeuleen,johon aioin mennä kotimatkalla

Siellä oli omistaja juuri laittamassa ihan uusia ihanuuksia hyllyyn...mulle tarttu Mondialin smarttia(pampulalankaa,puna-musta), ja Regian ihanaa pompom lankaa.Smartista meinaan tehdä itselleni kaulahuivin ja tosta Regiasta lapsille tumput tai pipot kevääkis...katsotaan nyt.Tässä foto näistä ihanuuksista

Juu,ja sitten en vaan voinut vastústaa tätä käsinvärjättyä ihanuutta

Trekkingiä

Vielä en tiedä mikä tuosta tulee,mutta ainahan mä voin muuten vaan ihastella noita värejä.

Edellisellä viikolla paikallisesta kaupasta tarttui mukaan mohairia, ja smarttia.Smarteista piti tulla kohta 10-veelle pipo ja tumput,mutta kun kaivoin prinsessan ohjeen ullasta , niin päädyinkin sitten nallelankaan...eli smartit odottaa jotakin uutta ideaa.

Ja samaisella viikolla oli Ekojäärän avajaiset,josta tarttui mukaan hahtuvaa...oli vaan niin hyvän värisiä sävyjä

700g lankaa hankittu,hirveetä....ei kerrota isännälle,eihän?Muutoin mä en pääse shoppilemaan tänään Ann Liis Arteen..huivilankaa vaan tohon Lankakorin Kevätpäiväntasauksen yllätyshuiviin.Kieli ulkona

 

Mut nyt siivoomaan,niin päästään liikenteeseen.