Kyllä se vaan niin on ,että kun on töissä,ei kerta kaikkiaan ehdi enään tehdä kaikkea mitä haluaisi.

Käsitöitä olen tehnyt jonkin verran,mutta sitten ei ole aikaa kuvata noita töitä,saatikka että ehtisi tänne niitä kuvia latailla.Silti en laita tätä vielä jäähylle,vaan ajattelen jatkuvasti ,josko sitä joskus ehtisi kuitenkin vielä.

Viimeisin hurahdus on helmityöt.Olen tehnytlukemattomia kaulakoruja ja korvakoruja,milloin milläkin tekniikalla.Työt valmistuvat kohtuullisen nopeasti ja helmien välke ja kimallus piristää kummasti tätä ankean harmaata säätä.

Neulonut olen ihan yhdet tumput sekä muutaman pipon,itselle ja pienimmäisille.Ne pitäisi saada vain pääteltyä,jotteivat jää tonne korin pohjalle ja siten sitten käyttämättömiksi.

Ommellutkin olen,kun pienimmillä meinasi housut loppua kaapista.Sain aikaiseksi kaivaa mun collegekankaat esille ja hurautettua 11 kpl housuja ihan kotikäyttöön ja tietysti tarhaan.

Mutta nyt seikkailemaan vuodatuksen sivuille,josko mua puris joku mukava inspiraatiokärpänen...