Pyynnöt käyvät toteen.

Elikkäs lempipaikkani kotona on ehdottomasti sohvan nurkka ja nimenomaan tämä nurkka...siihen on jo varmastikin urautunut mun takapuolen muotoinen kuoppa.Tuossa on hyvä löhötä puoli-istuvassa asennossa ja tehdä käsitöitä tai olla muuten vaan.

308504.jpg

Meitin kylppäri...hmm,meillähän on siis kuudella hengellä käytössä noin 4 neliön tila,joka toimii kylppärinä,vessana ja kodinhoitohuoneena.Remonttia vailla koko kauhistus.Tässä kuva suihkunurkasta...niin ällön beigeä niin ällön beigeä...pimeessä pitää kohta suihkussa käydä jos ei remonttia pian aloiteta.

308505.jpg

Ja mulle kaikki mun esineet on rakkaita,olen sen verran materian perään.Mutta rakkain esine on ehdottomasti mun kaulassa aina roikkuva koru,jonka mä sain mun mieheltä ekana jouluna.7 aidolla timantilla varustettu kultainen sydän.Itku tuli kun paketin avasin.Itku olis tullut kyllä halvemmallakin korulla,ei se rahasta ole tavaran tunnearvo kiinni.Vaikka olis ollu hopeeta,olisin rakastanut tota elettä hirveesti.Ikuna en siitä luovu enkä koskaan sitä riisu (paitsi sairaalassa kun oli pakko)

308507.jpg

Tässä tälle päivälle.Nyt taas siivoomaan,ikuisuusprojekti