vaikken joka päivä nykyään tänne ennätä kirjuutellakaan,mulla on siihen ihan oiva selitys...nimittäin se että en millään malttais lopettaa neulomista tai sitten lapset pitävät mut kiireisenä.Joka tapauksessa tässä todistus aineistoa muutamalta päivältä.

392556.jpg

Graffiti pääsi verkkoponchoksi,ihanan herkullisen värinen,ihan ei tuossa kuvassa ole se mikä livenä,mut kuvitelkaa noi värit himpun vahvemmiksi.

Ja sitten mustaa nallea sekaisin Edenin kanssa...loppu tulos,aivan ihana

392558.jpg

Ja sitten alotin uuden fifin.Törsäsin ja osti Sandnes soft mohairia.Ihanan väristä ja mukavata neuloa.Ei ole jotensakaan niin takertuvaa neuloessa ku kitteni.

Teen tän fifin ystävälleni,joka aina muistaa mua millon milläkin aarrepussilla,nyt viimeksi kaappeja siivotessaan anto mulle kamalan määrän erilaisia ompeluun liittyviä tykötarpeita.Olen hältä saanut kankaista lähtien kaikkea...joten kiitos lahjaksi valmistuu tämä fifi.Ja katsokaapa miten ihan itsekseen,huomisen ystävänpäivän kunniaksi toi neule asettui.Mä en uskaltanut sitä yhtään liikutella,napsasin vaan kuvan.

Tällä kuvalla samalla toivotan kaikille Oikein Hyvää Ystävän Päivää

392560.jpg

P.S.Kylläpä taas tökkii nää sivut,ei meinaa päästä mitään tekemään.Toisaalta,ei mulla ole tähän aikaan kiirekään mihinkään